Ми слідкуємо за тим, щоб процес покупок в SIKONA залишав тільки приємні враження. Якщо після купівлі виробу ви зрозуміли, що він вам не підходить, наприклад, за розміром, ви завжди можете звернутися до нас протягом 14 днів з моменту покупки, та за умови, що одяг не був в експлуатації (має залишитися наявність бирки, зовнішній вигляд має відповідати новому товару), ми повернемо вам кошти. 

ВАЖЛИВО: В такій ситуації, на відміну від виробничого браку, витрати на доставлення сплачує клієнт.
Зворотний зв'язок та спілкування з клієнтами - це наше все! Якщо, раптом, щось не так з виробом, який ви придбали, просто напишіть нам про це і ми обов'язково вирішимо ситуацію. Поставити питання або залишити заявку на повернення ви можете будь-яким зручним способом: написавши нам у соціальних мережах, через месенджери, телефон або електронну пошту.

Завжди раді вам допогти.